FAQ Event Pass

1.    Wat als ik al over een MIVB-abonnement beschik of toch liever met de auto of fiets kom, ben ik dan verplicht om 1 euro mobiliteitsbijlage te betalen?

De mobiliteitsbijdrage moet betaald worden bij aankoop van elk nieuw aangekondigd concert vanaf 1 april 2012.  Om ervoor te zorgen dat wie geen gebruik maakt van de Event Pass ook een voordeel heeft, hebben we besloten om de toiletten vanaf  1 september 2012 gratis te maken.

2.    Wat moet ik doen als ik mijn concertticket met de Event Pass code verloren ben of als het gestolen is?

Je krijgt een duplicaat concertticket met dezelfde Event Pass code. Als blijkt dat de Event Pass toch gebruikt werd, kan AB hiervoor niet verantwoordelijk gesteld worden.

3.    Is mijn Event Pass na middernacht nog bruikbaar?

De Event Pass blijft geldig tot 06:00 de dag na datum van het event. Als het concert plaatsvindt op een vrijdag of op een zaterdag kan men gebruikmaken van de Noctis bussen.  Deze rijden vanuit Anneessens naar 10 bestemmingen in Brussel tot 2u30.

4.    Wat als er geen GO verkoopautomaat aan mijn tram- of bushalte staat?

Iedereen kan zijn/haar Event Pass vanaf 3 dagen voor het concert opnemen. Indien er het GO verkoopautomaat niet werkt, kan men naar één van de andere 375 verkoopautomaten gaan.

5.    Wat als ik mijn Event Pass al ben gaan afhalen en ik kom daarna pas te weten dat het concert is uitgesteld. Wat gebeurt er dan met mijn vervoersbewijs?

Dan kan er geen nieuwe code meer worden aangemaakt, dit is een geval van overmacht.

6.    Wat gebeurt er met mijn Event Pass als het concert uitgesteld wordt naar een latere datum?

In dit geval, blijven de vouchernummers, indien er nog geen vervoerbewijs mee afgehaald werd aan een verkoopautomaat, geldig voor de nieuwe datum.

7.    Wat als een GO verkoopautomaat in mijn metrostation buiten dienst is?

In ieder metrostation staan meerdere automaten.