04 - 08 APRIL 2018

BRDCST 2018

Deel Tweet

BRDCST: HET FINALE PROGRAMMA

BRDCST is het buitengewoon indoor voorjaarsfestival waarbij AB inzet op muzikale grenze(n)loosheid. De naam is een directe verwijzing naar de retrofuturistische electronicapop van de Engelse band Broadcast die het afgelopen decennium inspirerende albums uitbracht als ‘Haha Sound’ en ‘Noise Made By The People’. Centraal tijdens BRDCST staan artiesten die muzikale vernieuwing hoog in het vaandel dragen. Ons muzikale buikgevoel doet de rest.

BRDCST is trots om het sluitstuk van zijn programma aan te kondigen. Niet minder dan een twintigtal namen werden aan het programma toegevoegd, wat het totaal brengt op een indrukwekkende schare artiesten. Vijftig om precies te zijn. Die over een tijdspanne van vijf dagen de revue zullen passeren. Van Caïro over Londen, van Istanbul over New York, van Ljubljana over Berlijn, van Kopenhagen tot Chicago, van Agadir over Lissabon en van Sofia over New York: nog nooit oogde BRDCST zo divers. Van Deense female black metal over Londense, door hiphop influenced jazz, van Zuid-Afrikaanse gqom over Turkse psychedelica, van heetgeblakerde footwork uit Chicago over Bulgaarse stemmenpracht, van Japans minimalisme over Schotse hiphop: nog nooit klónk BRDCST zo divers.

UNIEKE, EUROPESE PRIMEUR: LE MYSTÈRE DES VOIX BULGARES: SPECIAL GUESTS: LISA GERRARD

Het lijkt wel of de wereld Le Mystère Des Voix Bulgares opnieuw volop in de armen sluit. De reviews van hun passage eind vorig jaar op Le Guess Who? waren ronduit extatisch te noemen. Net voor het jaareinde verscheen bovendien hun gloednieuwe single ‘Pora Sotunda’ met niemand minder dan diehard fan LISA GERRARD (Dead Can Dance). Zij liet zich ooit ontvallen: ‘I saw them live and I just thought: that’s IT. That’s the top. You can’t go further.’ Lisa Gerrard is ook volop present op het nieuwe, dit voorjaar te verschijnen album van Le Mystère Des Voix Bulgares en maakt zich speciaal vrij om naar BRDCST af te zakken. Een hele eer én een Europese primeur!

BRDCST GOES FOOTWORK

Net zoals techno steeds geassocieerd zal worden met Detroit, hiphop met New York en grime met Londen, zal footwork altijd gelinkt worden aan zijn geboorteplek Chicago. Footwork – naast het genre tevens een vorm van pijlsnelle streetdance in een heuse battle-stijl – ontstond reeds in de jaren ’90 (!) met een snelheid van 160 bpm en nam op die snelweg flink wat invloeden mee van house en techno. Dé iconen zijn ongetwijfeld pionier R.P. Boo, het Londense label Hyperdub dat met Dj Rashad voor internationale erkenning van het genre zorgde én Jlin en Jana Rush, die met hun superbe albums een plek veroverden in menig eindejaarslijst van ‘17 . BRDCST nodigt dan ook met trots JANA RUSH uit, die met ‘Pariah’ tekende voor ‘The best album to come out of Chicagoan footwork to date’.

‘BRDCST FREE RIDE’: GRATIS CONCERTPARCOURS IN AB SALON & BONNEFOOI

Je hebt nog BRDCST-pleinvrees, maar wil toch al eens van dit ontdekkingsfestival proeven? Welkom op onze ‘BRDCST FREE RIDE’! AB Salon (Steenstraat 23) en muziekbar BONNEFOOI (Steenstraat 8) vormen dagelijks de vaste uitvalsbasis om spannende en vernieuwende klanken te ontdekken. Zo kon je in het verleden reeds Carla Dal Forno, Moor Mother, Les Filles De Illighadad, Barst of Kaitlyn Aurelia Smith aan het werk zien. In Bonnefooi trekken we dit jaar de kaart van de Afrikaanse diaspora met onder andere SCRAAATCH FEAT. MHYSA & LAWD KNOWS en de excellente footwork van JANA RUSH. Bovendien leggen we een focus op het NON Worldwide-collectief (zie: NKISI en de Congolese/Zwitserse BONAVENTURE die volgens The Fader ‘confrontional music’ maakt).

In AB Salon houden we het intiemer met het Afrikaanse minimalisme van STELLA CHIWESHE, de onthaastingsmuziek van de Japanse TOMOKO SAUVAGE die ze zowaar zelf bestempelt als ‘Musique Hydromantique’, de jonge Belgische euphoniumspeler NIELS VAN HEERTUM en de ronduit prachtige, pure (folky) songwriterspracht van ERIC CHENAUX en AARON ROCHE die het niet kunnen laten laagjes avant-garde in hun muziek te injecteren. Met ‘HaHa HuHu’ bracht Aaron Roche (zie ook: Sufjan Stevens en ANOHNI) overigens één van de mooiste albums van ’17 uit. Denk: ‘Illinoise’ van Sufjan Stevens meets electronicakunstanaar Fennesz.

Heerlijke global sounds mag je verwachten van Stella Chiweshe, de Egyptische NADAH EL SHAZLY - volgens The Quietus ‘An Egyptian voice that will haunt your dreams for days.’ – en het Sloveense ŠIROM dat appelleert aan fans van Terry Riley, Hauschka, folk & Sun Ra.

INDIE LABEL SPECIALS: BLACKEST EVER BLACK, GLITTERBEAT & NON WORLDWIDE

BRDCST heeft een groot zwak voor eigengereide, independent platenlabels en nodigt daarom bewust elk jaar een aantal dwarse karakterkoppen uit. Naast label in residence CONSOULING SOUNDS, staan dit jaar ook tak: til, Glitterbeat, HARBINGER SOUND (zie: Sleaford Mods), Blackest Ever Black en NON Worldwide centraal.

BRDCST koestert al jaren het intrigerende UK-label BLACKEST EVER BLACK, een naam ontleend aan het gelijknamige album van noiseterrorist Russell Hasswell & Florian Hecker uit ’07. BEB bracht inmiddels meer dan 100 releases uit van artiesten als Raime, F Ingers (met Carla dal Forno), Killing Sound, Prurient, Regis en AF Ursin. Het label presenteert met CARLA DAL FORNO, SILVIA KASTEL, de Finse Belg AF URSIN en de donkere jungle van PESSIMIST een mooie dwarsdoorsnede van hun onbestaande auditieve grenzen.

BRDCST smeedt tevens een heuse alliantie met één van de strafste vibrant global sounds labels van het moment: GLITTERBEAT. Glitterbeat imponeerde ons de jongste jaren met bijzonder spannende ‘wereldse’ albums van artiesten zoals Tamikrest, Bixiga 70, Noura Mint Seymali alsook het Turkse Gaye Su Akyol. Afgelopen jaar stond King Ayisoba nog op het programma en nu is het de beurt aan de Turkse psychedelica van BABA ZULA, JOSHUA ABRAMS & NATURAL INFORMATION SOCIETY, ŠIROM, de Maghreb bass adventures van AMMAR 808 & THE MAGREB UNIT (Kel Assouf meets Bargou 08). In de toekomst zal het label tevens oud werk heruitbrengen van ‘the mbira queen of zimbabwe’: STELLA CHIWESHE.

Tot slot: welkom in de Wondere Sonische Wereld van NON WORLDWIDE! Een collectief met Afrikaanse roots dat electronisch experiment vooropstelt. Hun missie? ’A rejection of mass culture and existing political conditions.’ NON Worldwide werd opgericht door Chino Amobi (us), de Belgisch/Congolese Nkisi (uk) en Angel-Ho (Zuid Afrika) en ‘were quickly established as a serious force, musically, politically and sonically’, dixit The Wire. Wie het NON Worldwide universum betreedt, belandt al snel bij intrigerende en kleurrijke figuren als Faka, Farai, Mhysa, SCRAAATCH, Elysia Crampton, Rabit en uiteraard vaandeldrager Chino Amobi. BRDCST slaagde erin om een handvol NON-affiliated acts over te halen: CHINO AMOBI, NKISI, FAKA, SCRAAATCH en BONAVENTURE zullen allen van de partij zijn.                                                      

AN EVENING WITH/CURATED BY SLEAFORD MODS: DE LINE-UP

No wonder dat Sleaford Mods voor hun curatorschap volop bevriende en muzikaal geradicaliseerde artiesten uitnodigt. Dáárom vroegen we Sleaford Mods: om buiten de lijnen te kleuren. Zowat alle artiesten zijn gelinkt aan HARBINGER SOUND, het label van Sleaford Mods manager/boss (sic) Steve Underwood dat voornamelijk grossiert in heerlijk brutale, underground postpunk en experimentele noise. Bekendste naam? STEVE IGNORANT, oprichter van anarcho-punkband Crass aan wie Sleaford Mods schatplichtig is. Why? Check: hun muzikale rauwheid en working class ideologie. Het verdere programma is een pure ontdekkingstocht. Wat dacht van u van de lo-fi synthpunk van NACHTHEXEN, de hardcorenoise van THE LOWEST FORM, de postpunk van STRUCTURE of de DIY antifolk met Sleaford Mods-inslag van MARK WYNN, wiens song ‘I Just Don’t Understand Nick Cave’ we instant fan werden. Sleaford Mods deelt met de brutale hiphop van JOHN PAUL de finale uppercut toe. Bedankt, lads!

Wij wensen je een boeiende ontdekkingstocht toe vol muzikale openbaringen!

Kurt Overbergh

Artistiek Directeur AB

 

BRDCST LOST TWEEDE GOLF NAMEN

BRDCST is het buitengewoon indoor voorjaarsfestival waarbij AB inzet op muzikale grenze(n)loosheid. De naam is een directe verwijzing naar de retrofuturistische electronicapop van de Engelse band Broadcast die het afgelopen decennium inspirerende albums uitbracht als ‘Haha Sound’ en ‘Noise Made By The People’. Centraal tijdens BRDCST staan artiesten die muzikale vernieuwing hoog in het vaandel dragen. Ons muzikale buikgevoel doet de rest.

Eind oktober loste BRDCST met trots de eerste golf namen waaronder de angelieke stemmen van LE MYSTÈRE DES VOIX BULGARES, de (politieke) punk/rants van SLEAFORD MODS, de opzwepende live-electronica van JAMES HOLDEN & THE ANIMAL SPIRITS, het eerbetoon van BARST aan de 50ste verjaardag van THE VELVET UNDERGROUND’s ‘White Light/White Heat’ en als klap op de vuurpijl THE MUSIC OF ‘STRANGER THINGS’ by KYLE DIXON & MICHAEL STEIN (S U R V I V E).

Inmiddels schopte ‘English Tapas’ van Sleaford Mods het tot de hoogste regionen van vele eindejaarslijstjes (zie: Q, Mojo, Uncut, Rough Trade Shops, ...) en zagen we ons verplicht om het concert van Kyle Dixon & Michael Stein wegens de populariteit van de Netflix-reeks ‘Stranger Things’ te upgraden naar een zaal met grotere capaciteit. Nóg mooier nieuws voor de BRDCST-fans: zowel Le Mystère Des Voix Bulgares als James Holden maakten op de jongste editie van festival Le Guess Who? ronduit een verpletterende indruk. Zowel De Volkskrant als VPRO én AB katapulteerden hen in hun AB-solute top 10 van LGW?-hoogtepunten.

Tijd echter om een nieuwe lading namen met onze BRDCST-adepten – jullie dus - te delen. Een resem artiesten die ons de afgelopen maanden (of zelf jaren) intrigeerden, midscheeps raakten of waar we zelfs volkomen van slag van zijn, vervolledigen langzaam de affiche.

BRDCST BREIDT UIT MET 2-DAAGS JAZZPROGRAMMA & MEER JAZZ ACTS 

BRDCST spreidt zijn vleugels uit! En dit met twee extra concertavonden in de zonet gerenoveerde jazzclub The Music Village op een boogscheut van AB. Centraal staat The New Wave of Jazz, een parcours dat BRDCST tijdens de jongste editie – zie: Yussef Kamaal, Shabaka & The Ancestors, Thundercat, ... – volop uitstippelde.

Present: twee sterk aan hiphop gelieerde jazzmuzikanten: JOSEF LEIMBERG en VELS TRIO. Josef Leimberg tekende voor een handvol guest appearances op Kendrick Lamar’s iconische album ‘To Pimp A Butterfly’, werkte samen met Kamasi Washington en tekende met ‘Astral Progressions’ voor één van de spiritual jazz albums van de afgelopen jaren. Flying Lotus maatje The Gaslamp Killer liet zich hierover ontvallen: ‘Holy Moses this shit is dope!’

Ook dope: VELS TRIO PLAY MADLIB’S ‘SHADES OF BLUE’, een ode aan de 15e verjaardag van het album van hiphop producer/multi-instrumentalist Madlib (zie ook: J Dilla, MF Doom, ...) dat in ’03 op het gerenommeerde Blue Note label verscheen. Hierop herwerkte Madlib Blue Note klassiekers van o.a. Donald Byrd, Horace Silver, Herbie Hancock en Bobby Hutcherson ‘into downtempo and instrumental hip hop art.

MDC III is het project van Nordmann-saxofonist Mattias De Craene die zich laat bijstaan door maar liefst twee drummers: Simon Segers (De Beren Gieren, Stadt, Black Flower, ...) en Lennert Jacobs (The Germans, Hong Kong Dong, ...). Echo’s van John Coltrane’s ‘Interstellar Space’ album met Rashied Ali zijn nooit ver weg. MDC III mag trots het podium delen met zijn Held James Holden. Met YODOK III tot slot gaat ambient/dronemeester Dirk Serries helemaal de improv tour op als centrale figuur tijdens de Consouling labelavond.

2018: JAAR VAN DE CONTESTATIE

In mei ‘18 is het exact een halve eeuw geleden dat de woelige studentenrevoltes in Parijs over heel Europa uitdeinden. Naar aanleiding hiervan doopte de stad Brussel 2018 om tot het ‘Jaar Van De Contestatie’ en vroeg het alle Brusselse culturele spelers om een antwoord te bieden op de vraag: ‘Wat blijft er 50 jaar na mei ‘68 over van de maatschappelijke, politieke en culturele revolutie? Welke vormen van contestatie kennen we vandaag?’

BRDCST speelt daar graag op in. Het hedendaagse sociale en politieke klimaat is helaas de gedroomde voedingsbodem voor een golf aan nieuwe protest music. Pitchfork: ‘It’s remarkable that—in a year hijacked by Trump’s reckless, witless Twitter belches—artists didn’t dive to meet his level. We heard more broad, embracing statements of community than we did rebukes and secessions.’ Protest music was bovendien alom tegenwoordig in ’17 en dat over alle genres heen. Pitchfork’s overzicht van ‘The Year In Protest Music’ bulkte van diversiteit met tracks van o.a. Ibeyi, Fever Ray, Kamasi Washington, Kendrick Lamar, Perfume Genius tot zelfs de jonge country-ster Margot Price.

Met Sleaford Mods haalde BRDCST reeds ‘The angriest/most political band in Britain’ binnen. Met het Schotse hiphop trio YOUNG FATHERS trekken we nog meer de politieke kaart. De roots van deze voormalige Mercury Prize-laureaten zijn te traceren tot Nigeria en Liberië en hun passie voor politiek – ze komen actief op tegen anti-Islam manifestaties van Pegida en weigeren met Rupert Murdoch-gelieerde media te spreken - druipt er van af. Het klankbeeld van electronica-artiest CHINO AMOBI is minder vrolijk. Amobi’s debuut ‘Paradisio’ klinkt ronduit brutaal. The Wire: ‘Paradisio’ is the soundtrack to all that’s wrong in the world, but very few artists have managed to capture such horror in such detail. If Hieronymus Bosch were to repaint hell today, it would look like ‘Paradisio’ sounds.’

LABELNIGHTS: tak:til & CONSOULING SOUNDS

BRDCST heeft een groot zwak voor eigengereide independent platenlabels en zette daarom al sinds de allereerste editie labels als Glitterbeat en Consouling Sounds in de kijker. Zo gaf BRDCST het Gentse underground kwaliteitslabel CS zelfs meteen carte blanche  voor de komende edities. En kijk: in ’18 vieren we zowaar in stijl de 10de verjaardag van het label met als centrale figuur ambient/improv/dronemeester Dirk Serries.

Ook in de kijker: tak:til, het kersverse instrumentale sub-label van het superbe global sounds-huis Glitterbeat (zie: Noura Mint Seymali, Bixiga 70, Tamikrest, ... ) dat in ’17 het levenslicht zag met de release ‘Wood/Metal/...’ van het New Yorkse duo 75 Dollar Bill. Op het programma het Sloveense ŠIROM dat zweeft tussen ‘Hauschka’s acoustic techno, the Sun Ra’s Arkestra’s galactic wanderings and Kronos Quartet’s omnivorous chamber folk.’ en JOSHUA ABRAMS & NATURAL INFORMATION SOCIETY dat door The Guardian werd omschreven als een mix van ‘spiritual jazz, spiky post-rock and Terry Riley-inspired systems music’. BRDCST presenteert zo meteen de allereerste tak:til-avond ooit.

A NIGHT WITH/CURATED BY SLEAFORD MODS KRIJGT LANGZAAM VORM

Tot slot liggen de communicatielijnen met Sleaford Mods de jongste weken volop open en krijgt het programma langzaam vorm. Zo screenen we de kersverse docu ‘BUNCH OF KUNST: A FILM ABOUT SLEAFORD MODS’ die het duo twee jaar op de voet volgde en recentelijk tijdens de Q Awards werd bekroond tot ‘Best film’. Ook de Sleaford Mods leden zullen die avond hun steentje bijdragen. Frontman JASON WILLIAMSON zal voor het eerst uit eigen werk voorlezen (zie: ‘Grammar Wanker’ met het verzamelde werk van de tekstschrijver) en beatmeister Andrew Fearn zal onder zijn moniker EXTNDDNTWRK achter de draaitafels belanden. De live acts die aan het programma worden toegevoegd, zijn quasi allen gelieerd aan HARBINGER SOUND, de outlet van Sleaford Mods manager/boss (sic) Steve Underwood die grossiert in heerlijke underground post punk en experimentele noise. Het label bracht niet enkel eerdere Sleaford Mods releases uit maar tevens albums, 7 inches en split EP’s van o.a. Mark Wynn, Nachthexen, The Lowest Form, Consumer Electronics en Steve Ignorant (Crass).

In de loop van de maand januari wordt het laatste luik van het BRDCST-programma bekend gemaakt.

Kurt Overbergh

Artistiek Directeur AB

 

BRDCST LOST EERSTE GOLF NAMEN

BRDCST is het buitengewoon indoor voorjaarsfestival waarbij AB inzet op muzikale grenze(n)loosheid. De naam is een directe verwijzing naar de retro futuristische electronicapop van de Engelse band Broadcast die het afgelopen decennium inspirerende albums uitbracht als ‘Haha Sound’ en ‘Noise Made By The People’. Centraal tijdens BRDCST staan artiesten die muzikale vernieuwing hoog in het vaandel dragen. Ons muzikale buikgevoel doet de rest.

Zonder het wellicht te beseffen gaven jullie - BRDCST-fans van het eerste uur - ons tijdens de afgelopen editie een bijzonder mooi geschenk. Door jullie overweldigende opkomst voelden we namelijk het oneindige vertrouwen om BRDCST verder uit te bouwen tegen de stroom in. Dat vertrouwen nemen we ter harte door doelbewust te kiezen voor de meest verrijkende, meest dwarse, meest opwindende en meest karaktervolle klanken uit het muziekveld.

BRDCST BANT MUZIKALE GRENZEN

Een dreigende eighties ‘synth-soundtrack’ bij één van de meest besproken Netflix-reeksen van de jongste jaren? Een uniek 20-koppig Bulgaars vrouwenkoor dat gesampled wordt door Drake? Een electronicaproducer die zich laat inspireren door Marokkaanse gnawa en Pharoah Sanders en die door Thom Yorke op handen gedragen wordt? Muzikaal protest op het scherpst van de snee dat brandhout maakt van de Brexit? Hedendaags gemaskerd klassiek? Een nachtelijk en origineel eerbetoon aan The Velvet Underground-klassieker ‘White Light/White Heat’ die een halve eeuw oud is in 2018? Welkom bij BRDCST! Van harte zelfs!

DE EERSTE NAMEN

De superbe, met Emmy-nominaties overladen eighties science fiction reeks STRANGER THINGS moet de jongste jaren zowat de populairste reeks op Netflix zijn. De intrigerende ‘synth-soundtrack’ die de dreigende toon zet, is minstens even bepalend als het verhaal en is van de hand van 2 leden (KYLE DIXON en MICHAEL STEIN) van S U R V I V E,  een uit Austin afkomstig experimentele synthkwartet. Pitchfork eerde de soundtrack met een ‘Best New Music’ stempel (ofte: 8/10). Ook Portishead-kernlid Geoff Barrow is fan en bracht de soundtrack in Europa uit op Invada Records, zijn eigen label. BRDCST haalt hen als eerste en met enige trots over naar België.

Vreemd hoe een ensemble dat meer dan een kwarteeuw geleden immens populair was, plots opnieuw overal opduikt. Zo staan de angelieke stemmen van LE MYSTÈRE DES VOIX BULGARES op het vooruitstrevende festival Le Guess Who? (Utrecht) tussen acts als K Á R Y Y N, Zeal & Ardor en James Holden. Lady Gaga gebruikte hun muziek onlangs in haar documentaire ‘Five Foot Two’ en Le Mystère staat ook te pronken tussen Grimes en Kali Uchis op ‘kick-ass women’, een recente mixtape van Gorillaz. Drake en Leftfield sampleden hun muziek en Lisa Gerrard (Dead Can Dance) legt momenteel de laatste hand aan een album met dit 20-koppig, uniek vrouwenkoor. Klaar voor een transcendentale (her)ontdekking?

Trots zijn we ook op JAMES HOLDEN & THE ANIMAL SPIRITS waar BRDCST een electronica-topper van formaat mee binnenhaalt. Dit is meteen de Belgische livepremière van Holdens gloednieuwe, gelijknamige album dat – dixit Holden - bulkt van ‘synth-led folk-trance standards’ die zijn liefde voor Marokkaanse gnawa reflecteert. Thom Yorke is al jaren onvoorwaardelijk fan.

Met AN EVENING WITH/CURATED BY SLEAFORD MODS steekt BRDCST het vuur aan de lont van een thema dat in vele Brusselse cultuurhuizen in 2018 centraal zal staan: Het Jaar Van De Contestatie naar aanleiding van de 50ste verjaardag van de Parijse studentenrevolte die in mei ’68 over heel Europa uitdijde. Sleaford Mods, ‘the angriest (and most political) band in Britain’, zorgt voor de gedroomde aftrap met hun furieuze punk/rap/rant/dance. Bovendien krijgen ze carte blanche en nemen ze het heft in eigen handen door een hele avond te cureren naar eigen radicaal goeddunken door bevriende bands uit te nodigen.

In 2018 is ‘White Light/White Heat’ - het tweede superbe album van de invloedrijke THE VELVET UNDERGROUND - precies een halve eeuw oud. Dat moet absoluut gevierd worden met een middernachtconcert waarbij we ‘quasi integraal’ het album op vinyl door een soundsystem laten schallen. ‘Quasi integraal’? Yep, het laatste nummer en klassieker ‘Sister Ray’ skippen we en vervangen het door een heuse explosieve live versie gebracht door het transcendental atmospheric black shoegaze math noise drone orkest BARST. ‘Sister Ray’ is überhaupt het langste nummer - 17min 29 seconden om precies te zijn - uit de studio-opnames van The Velvet Underground, maar BARST zal het nummer een 40 minuten (!) durende versie aanmeten.

Welkom bij BRDCST!

Kurt Overbergh

Artistiek Directeur AB

Lees meer Lees minder

BRDCST 2018 concerten

BRDCST 2018 nieuws

De hoogtepunten van MENT Ljubljana

De beste concerten en meest interessante talks volgens onze AB afgezanten

Lees
Stories
BRDCST lost het finale programma

Niet minder dan een twintigtal namen werden aan het programma toegevoegd, wat het totaal brengt op een indrukwekkende schare artiesten.

Lees
Stories
BRDCST lost tweede golf namen

Een resem artiesten die ons de afgelopen maanden (of zelfs jaren) intrigeerden, midscheeps raakten of waar we zelfs volkomen van slag van zijn, vervolledigen langzaam de affiche.

Lees
Stories
BRDCST lost eerste golf namen

We kiezen doelbewust voor de meest verrijkende, meest dwarse, meest opwindende en meest karaktervolle klanken uit het muziekveld.

Lees
Stories

Mobiliteit

Onze concerten stoppen meestal om 22u30: zo geraak je nog thuis met de laatste trein!

Plan je route

Honger voor het concert?

Eet iets in ons AB Café & Resto. Smakelijk!

Reserveer je tafel

Bestel nu al je drankjetons

Zo hoef je niet aan te schuiven maar kan je meteen naar de bar.

Bestel