Faciliteiten

AB biedt een grote waaier aan faciliteiten. De meeste daarvan heeft ze zelf in huis. Zo beschikt de Grote Zaal over een kwaliteitsvolle geluids- en lichtinstallatie en zijn er voorzieningen voor studio-, TV- en radio-opnames. De catering is van een hoogstaand niveau en parkeergelegenheden liggen binnen handbereik. 

Interne diensten  

Deze diensten worden steeds door AB zelf verzorgd.

  • Geluids- & lichtinstallatie
    AB neemt zowel de eigen installatie als eventueel extra te huren materiaal voor haar rekening.
  • Ticket-service
    De tickets kunnen meteen verdeeld worden via de AB-website en eventueel Fnac. 
  • Backstage-catering & loges
    AB staat volledig in voor de opvang van je artiesten, met een uitgeruste backstage, loges en een verzorgde catering .
  • Huur materiaal
    AB kan instaan voor de huur van het materiaal dat nodig is voor jouw evenement (decoratie, infrastructuur …).

Catering 

AB beschikt over een op en top uitgeruste keuken, een gemotiveerd keukenteam en de ruimtes om al je wensen te vervullen: recepties, walking dinners of een galadiner, oriëntaals buffet, een typisch Brusselse maaltijd, you name it!

Enkele voorbeelden:

  • Grote Zaal: diner (max. 300 personen zittend) of groot walking dinner (max. 600 personen) 
  • Agora: receptive of walking dinner (max. 300 personen)
  • Café-Restaurant: zakenlunch

Wil je meer weten over de catering of het AB café/Restaurant, neem dan contact op met Bruno Van Daele .

e-mail: bvd@abconcerts.be
tel: +32 (0)2 548 24 50

Externe diensten

AB werkt samen met enkele gerenommeerde firma’s om je de diensten te kunnen aanbieden die het zelf niet in huis heeft: Parkingservice, shuttlediensten, meubilair, decorstukken, een uitgebreid gamma aan video- en dataprojectie, allerlei multimedia-toepassingen, simultaanvertalingen ...

  • Stagehands/roadies
    Voor de stagehands doet AB beroep op Active Brussels. Zij staan de op- en afbraak van uw evenement bij.
  • Stewards/security
    Stewards for events (SFE) / Event Security (ES) staan in voor ontvangst, veiligheid en eventuele ticketcontrole.
  • Schoonmaken
    Wordt verzorgd door Mpps en AB. Voor en na ieder event kuisen zij gehuurde ruimtes, en garanderen je daarmee steeds een nette zaal.
  • Parking
    AB beschikt niet over een parking voor bezoekers. Een gereserveerde parking - eventueel bereikbaar met een shuttledienst - of parkingcheques voor een vlakbij gelegen parkeergarage, behoren wel tot de mogelijkheden.